שתלים מיוחדים למקרים מורכבים

שתלים זיגומטים / פטריגואידים

עבור לא מעט אנשים, הדרך אל השתל הנכסף חייבת לעבור דרך פתרונות יצירתיים ומגוונים. אחד מהם הוא השתל הפטריגואידי. או השתל הזיגומטי , מדובר על שתל ארוך במיוחד שעוקף את הסינוס המקסילרי ובמקרה בו יש חוסר משמעותי בעצם הלסת העליונה שלא מאפשר לשתל החדש להיקלט כיאות ולשרוד, נעשה שימוש בשתלים פטריגואידים (או זיגומטים ).

שתלים פטריגואידים קרויים כך על שם העצם אליה הם מוחדרים – העצם הפטריגואידית, בדומה לשתלים הזיגומטיים הממוקמת בחלקה האחורי של הלסת. השתלים הללו נחשבים לארוכים במיוחד ומטרתם היא לחדור לעצמות גבוהות או אחוריות במיוחד, בזווית אלכסונית, ובכך לייתר את הצורך בהשתלת עצם.

הדיוק שלנו – החיוך שלכם!

הליך ההשתלה הוא הליך הדורש דיוק כירורגי, ידע מקצועי רב ועדינות רבה. השתל חייב להיות ממוקם במדויק במקום הנבחר, שכן אחרת – התוצאות עלולות להיות הרסניות. אם אתם שוקלים לבצע השתלה של שתלים פטריגואידים – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. במרפאת סיטידנט מתבצעות השתלות מורכבות במיוחד, על ידי פרופסור אלי רביב , שנחשב מבין טובי המומחים . נשמח לשרת גם אתכם בדרך לחיוך המושלם.

שתל Costume made (בהזמנה מיוחדת)

אם אתם זקוקים לשתלים אך רופא השיניים אבחן כי אין שטח עצם נדרש לביצוע ההשתלה – דעו כי יש מגוון פתרונות – אחד מהם נחשב לחדשני ופשוט מתמיד! הכירו את שתל Costume made, הנוצר במדפסת תלת מימדית ייחודית.

את השתל המיוחד יוצרים בדיוק רב באמצעות מדפסת, המסוגלת להדפיס גם עצמים מטיטניום. לאחר צילום CT, מקבל המחשב מידע אודות צורת עצם הלסת של המטופל באמצעות הדמיה תלת מימדית, והשתל מתוכנן בהתאם. כעת כל שנותר הוא להפיק את השתל ולעצב אותו כך שיתאים במדויק לצורת העצם של המטופל.

הדיוק שלנו – החיוך שלכם!

כדי לבצע תהליכים רפואיים סבוכים כדוגמת שתל Costume made, נדרש דיוק רב, ידע רלוונטי, ניסיון ומקצועיות ללא פשרות – מכל האלמנטים הללו ומעוד רבים נוספים תוכלו ליהנות במרפאת “סיטידנט”!

אתם באים?

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 03-5015165

 

פתיחת צ'אט
1
צריך/ה עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?