הרמת סינוס בשיטה הפתוחה

הרמת רצפת הסינוס המקסילארי או הרמת סינוס בקיצור היא תהליך מקדים להשתלת שיניים, אליו נידרש במקרה בו נזדקק למקם שתלים דנטלים באיזור השיניים הטוחנות שבלסת העליונה של המטופל, כאשר אין לנו כמות עצם מספיקה. בהרמת סינוס פתוחה נחשוף את עצם הלסת והסינוסים ונחדיר לאזור כמות עצם שתאפשר להתקין שתלים בצורה בטוחה בעצם הלסת.

החדשות הטובות: על אף שמדובר בטיפול הכרוך בנפיחות וכאבים, הם חולפים כעבור מספר ימים מועט. לא זו בלבד, אלא שברוב המוחלט של המקרים לא נידרש לחזור על ההליך שנית, שכן אחוזי ההצלחה של טיפולי הרמת סינוס נחשבים לגבוהים במיוחד.

הדיוק שלנו – החיוך שלכם!

רופאי השיניים במרפאת “סיטידנט” אמונים על רגישות ודיוק אינסופי. תחת ידינו עברו אינספור טיפולי הרמת סינוס בכל השיטות, כך שכשאתם בוחרים בנו אתם יכולים להיות רגועים – ההליך יהיה סטרילי, מקצועי ביותר ויתבצע בהצלחה רבה!

הרמת סינוס בשיטה הסגורה

הרמת סינוס בשיטה הסגורה מיועדת למטופלים הזקוקים לתוספת קטנה יחסית של עצם. במסגרת ההליך, נקדח קדח דרכו נמלא באמצעות מכשור מיוחד את חלל הסינוס, וברוב המקרים, נבצע את השתלת השיניים באותו מעמד.

החדשות הטובות: הרמת סינוס בשיטה הסגורה היא פחות פולשנית מהשיטה הפתוחה, ולכן גם תופעות הלוואי והכאבים נמוכים משמעותית.

הדיוק שלנו – החיוך שלכם!

אנחנו במרפאת “סיטידנט” עושים הכל על מנת שאתם תוכלו ליהנות מהתוצאה הטובה ביותר ומשיניים מושלמות. באמצעות הליך הרמת הסינוס בשיטה הסגורה, אנו מבטיחים מינימום פעילות פולשנית ומאפשרים את מצג השיניים הנוח ביותר לביצוע השתלה בביקור אחד – כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם בידיים טובות, לכל אורך הדרך!

הרמת סינוס בשיטה הדראולית

הכירו את השיטה המתקדמת ביותר להרמת סינוס! מדובר על שתל מהפכני שבותכו ישנה תעלה עדינה ודרכה מוחדר נוזל של תמיסה פיזיולוגית. תמיסה זו מפרידה את ממברנת הסינוס השניידריאנית מחלל הסינוס והיא מוחלפת בתמיסה שמיכלה תאי עצם נוזלית . מדובר על שיטה שמצריכה דיוק רב והרבה ניסיון , שיטה זו נחשבת לעדינה ביותר לטיפול הרמת רצפת הסינוס

הדיוק שלנו – החיוך שלכם!

על מנת למצות את הפוטנציאל הכרוך בהליך החדשני, חשוב מאוד לבחור ברופא שיניים מקצועי ומיומן, עם הניסיון והדיוק הדרושים לביצוע התהליך כולו בהצלחה רבה. כשאתם בוחרים במרפאת “סיטידנט” לביצוע הרמת סינוס בשיטה ההידאולית, אתם יודעים שאתם בידיים טובות! אנחנו נדאג שהטיפול יעשה באופן הטוב ביותר – מבלי שתסבלו מנפיחות רבה, כאב, זמן החלמה ארוך ותופעות לוואי.

אתם באים?

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 03-5015165

 

פתיחת צ'אט
1
צריך/ה עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?