מרפאת שיניים זו בחירה חשובה

אחד הנושאים החשובים ביותר בדאגה לבריאות שלנו, היא שיניים.
אנחנו יודעים שלטיפול נכון בשיניים יש השלכות גם מבחינה אסתטית וגם מבחינה בריאותית ורפואית. רופא השיניים שלנו הוא כמו מהנדס, אדריכל ומעצב פנים גם יחד. והבחירה במרפאה נכונה, היא קריטית ומשמעותית.

לרוב, מרפאת השיניים שלנו והרופא המטפל מלווים אותנו כמה שנים טובות ואחת הסיבות לכך הן כי הביקור במרפאה מלווה בלחץ וחרדה ולכן “הטיפול” מתחיל הרבה לפני שהתיישבתם על הכסא ופתחתם את הפה. “אנחנו מכירים את חוסר הנעימות והפחד בלהגיע לטיפול שיניים”, אומר ד”ר דני פיינגולד, בעל מרפאת סיטידנט חולון. “לכן, אצלנו הליווי מתחיל כבר מהרגע שנכנסים בדלת ואנחנו משתדלים לתת למטופלים שלנו אווירה נוחה, מרגיעה עם ליווי צמוד ובניית תכנית מותאמת עבור כל לקוח”.
מאחורי כל סט שיניים קיים אדם עם חרדות ופחדים, עם אפשרויות כלכליות שונות ועם צורך שונה בטיפולים. בניית תכנית לכל לקוח היא תהליך שדורש זמן, סבלנות וגם יצירתיות, לווא דווקא צורת טיפול אחת מתאימה לכולם.

טיפול נכון הוא הרבה יותר מרק לסגור חור ולסיים מהר. היא כוללת בתוכה דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם.
קודם כל, כשנכנסים למרפאה חשוב לשים לב אם המקום מסודר ונקי. גם בתוך חדר הטיפולים תוכלו לראות אם הכלים מסודרים וסטריליים.
כולנו יודעים שחיידקים מועברים במהירות ואחד האיברים הרגישים ביותר הוא הפה. הוא האיבר אם הכי הרבה לכן, חשוב לראות שהרופא משתמש בציוד מחוטא ובכפפות. ד”ר פיינגולד מוסיף, “הבריאות של המטופלים שלנו מתחילה בהיגיינה האישית שלנו בתור מטפלים ובסביבה בה אנחנו עובדים”

במרפאת סיטי דנט חולון אנחנו דבר ראשון בודקים את ההיסטוריה של המטופל. חוץ מדברים הנראים לעין שאנחנו בתור מומחים יכולים לזהות, חשוב לדאוג לבעיות שהיו או אפילו לא לעשות דברים לא הכרחיים כמו צילום רנטגן. אם המטופל עבר כבר צילום בחצי שנה האחרונה, אין צורך לחשוף אותו לקרינה נוספת. איגוד רופאי השיניים האמריקאי טוען שמטופלים צריכים לעבור צילום רנטגן מלא רק פעם בשנתיים.

צילומים דנטליים הם בין הטכנולוגיות המתפתחות בתחום רפואת השיניים וכיום יש צילומי רנטגן דיגיטליים העוזרים לאתר בעיות וחורים שלא היה אפשרות לראות אותם פעם. מכשור מתקדם הוא אחד מהסימנים הראשונים שניתן לראות אם המרפאה בה אתם נמצאים היא מתאימה את עצמה לזמן ולקדמה ואם הצוות הרפואי מעשיר את עצמו בהתקדמות התחום בעולם. המכשירים המתקדמים עוזרים לרופא לאתר את הבעיה, לטפל במהירות וביעילות וגם לפעמים מונעים כאב. אנחנו תמיד מנסים להיות בראש החנית בכל הקשור לטכנולוגיות חדשות ומכשור רלוונטי, זה גורם לצוות שלנו להעשיר את עצמו ולצבור נסיון חשוב.

לא רק מכשור הוא חשוב בטיפול נכון.
הכוונה מדויקת מה צריך לעשות לפני טיפול ואחריו הכרחית לכך שהבעיה שאיתה הגעתם לא תשוב ובמקרים שונים לא תסתבך עם זיהומים ובעיות אחרות שעלולות להיגרם מחוסר מעקב והסבר ברור של רופא השיניים המטפל שלכם.

דבר נוסף והוא חשוב, הוא קשר עקבי בין המטופל למרפאה. מכיוון שבריאות השיניים היא נושא שרובנו נוטים ומנסים ללהדחיק מזכרוננו, המרפאה המטפלת תרצה לקחת אחריות בתיאום של טיפולים שוטפים וקריטיים לתחזוקה השוטפת של השיניים ולבריאות הפה שלנו, כמו שיננית פעם בחצי שנה. טיפול פשוט שיכול להיות פעולה מונעת לנזקים בשיניים כמו חורים וכמו כן, גילוי מוקדם על היווצרות בעיה כזו ואחרת, הקשורה בשיניים ובחניכיים.
לכן, אצלנו במרפאה תמצאו שיננית מקצועית וסבלנית הדואגת להסביר למטופלים איך לצחצח שיניים בצורה נכונה, כמה פעמים יש לצחצח שיניים, איך לבחור את המברשת המתאימה, באיזו משחת שיניים לבחור, ובאילו מי פה. היא מדגימה ומלמדת על ניקוי שיניים באמצעות חוט דנטלי וקיסמים ונותנת המלצות וטיפים נוספים המסייעים בשמירה על בריאות השיניים.

לא רק השיננית דואגת לבריאות הפה שלכם. שימו לב שכשאתם מגיעים לטיפול הרופא בודק באופן יסודי את חלל הפה והלסת שלכם על מנת לשלול מחלות שונות כמו סרטן הפה, תזוזה של הלסת, דלקות שונות ועוד..
יכול מאוד להיות שבנוסף למעקב השוטף שאליו אתם מגיעים או הכאב הספציפי שבאתם לתקן מצטרפים סוגיות שונות שכדאי לעקוב אחריהם ולדאוג להם.

אתם צריכים להבין שרופא שיניים הוא סוג של בית. ואם מצאתם רופא שיניים אמין, מקצועי, שעונה על דרישותכם, אל תקפצו מרופא לרופא בגלל המחיר, לעיתים דווקא המחיר הזול גורם לכם לבזבז כסף נוסף אל טיפולים נוספים או תיקונים. זכרו שרופא השיניים המחליף לא יהיה אחראי לעבודתו של הרופא הקודם.
אצלנו במרפאת סיטידנט חולון, לא מתעלמים מהסוגיה הכלכלית הכלולה בטיפולי שיניים ולכן אנחנו אנו עובדים על פי פרוטוקול חברות הביטוח המובילות ומתחייבים לבנות תכנית טיפול המתאימה ביותר, בתנאי תשלום נוחים ובמחירים אטרקטיביים.

הצוות שלנו בסיטידנט חולון בעלי מוניטין וותק של עשרות שנים בתחום, אותם אנו רותמים לטובתכם תוך הימנעות מטיפולים שלא לצורך.

מרפאתנו ממוקמת בקניון חולון והמיקום המרכזי מאפשר לכם טיפול בנוחות מלאה – נגישות, חניה בשפע והכל תחת קורת גג אחת!

אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לייעוץ, להכיר ולהתחיל לחייך בפה מלא ושיניים בריאות!

אתם באים?

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 03-5015165

 

פתיחת צ'אט
1
צריך/ה עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?