שיקום פה מלא

מלאכת שיקום הפה היא מלאכה מורכבת ועדינה מאין כמוה, והיא נדרשת במקרים בהם יש צורך במגוון רחב של טיפולים דנטליים המשלבים בין מספר תחומים ברפואת השיניים. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה חשובה הנוגעת לבריאות השיניים שלכם, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על טיפולי שיקום פה הנעשים במרפאת “סיטידנט”.ישנן מספר דרכים כדי לשקם את פה המטופל:

תותבות נשלפות

הפיתרון הזול, המהיר והיפה. ניתן לבצע זוג תותבות נשלפות , מאוד דומה לזוג משקפיים. ניתן לנקות בקלות ולהגיע לרמת היגניה מושלמת, אסטטיקה סבירה בהחלט, החיסרון הגדול של התותבות הוא התחושה של גוף זר הפה וחוסר נוחות לפעמים, זמן הסתגלות ארוך ומעיק לעיתים.

תותבת נשלפות הנשענות על גבי שתלים דנטליים

מדובר על מערכת תותבות נשלפות , בדומה לתותבות שהוזכרו קודם, אך כדי למנוע תזוזה לא רצויה של התותבת ניתן להתקין בין 2 ל 4 שתלים ועליהם ניתן להרכיב מצמדים מסוג “תיק תק” (BALL ATACHMENT או LOCATOR) שתפקידם להצמיד את התותבת ללסת ולשפר את היצבות של התותבת, במקרים מסוימים ניתן להוריד את החך של התותבת העליונה עלינו לזכור שמדובר בשיקום נשלף ולא בשיקום קבוע . בלסת העליונה בגלל מנח השתלים מומלץ לבצע DOLDER BAR .

תותבת מתבגרת היברידית (ALL ON 4 – ALL ON 6 )

שיקום קבוע , מדובר על תותבות מתברגות קבועות

עדיין מדובר בשיקום מאקריל, חומר שבמשך הזמן משנה את הגוון שלו, חסרון גדול של התותבות המוברגות הוא התכונה של האקריל לספוג בקטריות בשונה מגשר חרסינה או זירקוניה היתרון של שיקום מסוג זה הוא שמספיקה כמות מועטה יחסית של של שתלים , דבר שעל פי רב אינו מצריך מאיתנו פעולות כירורגיות מורכבות ותוספות עצם

גשר חרסינה או זירקוניה מודבק או מוברג ע”ג שתלים דנטלים

מדובר בפיתרון השיקומי האסטטי ביותר שיש לרפואת השיניים להציע למטופלינו

ע”מ לבצע סוג שיקום מזרקוניה אנו חייבים לבצע לפחות 8 שתלים דנטלים , דבר שלעיתים קרובות מצריך מאיתנו לבצע פעולות מורכבות של תוספת עצם לסוגיה

טיפול זה מצריך דיוק רב וע”י ביצוע עבודת שיקום שכזו ע”י אמצאי דיגיטלים זמן הטיפול התקצר לשבוע מחודשים.

מגיע לכם ליהנות משיניים יפות, פה בריא ושיקום אסטטי

הליך שיקום הפה כולל מגוון טיפולים דנטליים. על מנת שתוכלו ליהנות משיניים מושלמות בתום התהליך, חשוב לבחור מרפאת שיניים המקפידה על פרוטוקול טיפול קפדני ומעסיקה רופאים מקצועיים בתחום. במרפאת סיטידנט נערכים טיפולי שיקום פה סבוכים ומורכבים על ידי הפרופסור אלי רביב, מומחה בינלאומי לשיקום הפה.

השלבים בדרך לחיוך המושלם

  • אבחון מקצועי – הכולל צילום ובדיקה של מצב הפה והשיניים.
  • בניית תכנית טיפול – על סמך ממצאי האבחון ובשיתוף פעולה מלא עם המטופל, נבנה תכנית טיפול מדויקת עבורכם.
  • יישום בפועל – החל מטיפולים פשוטים כמו סתימות או כתרים ועד לטיפולים מורכבים כמו בעיות סגר מסובכות והשתלות שיניים – ניישם את התכנית באופן עקבי, מסודר והכי חשוב – מוצלח!

אל תתפשרו על אדריכל השיניים שלכם

מומחה לשיקום הפה הוא האדריכל של השיניים שלכם. הוא אחראי על התכנון הקפדני והיישום בפועל של תכנית הטיפול, כשהוא רותם לטובת התהליך את רופאי השיניים והמומחים המבצעים אותה בפועל – בין אם מדובר בהרמת סינוס, טיפול שורש או השתלות שיניים סבוכות – אתם רוצים לדעת שאתם מפקידים את האחריות לבריאות השיניים שלכם בידי מומחה מקצועי ללא דופי – אנחנו נדאג שתקבלו בדיוק את מה שאתם זקוקים לו!

3 סיבות טובות לבחור “סיטידנט”

  • בגלל צוות המומחים – צוות רופאים מקצועי ואדיב, מתבצעים במרפאה טיפולי שיניים סבוכים, מדויקים ואסתטיים להפליא.
  • בגלל המכשור המתקדם – אנחנו עושים שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם לטובת קביעת תכנית מדויקת ויעילה – כך למשל תוכלו למצוא אצלנו את הסורק הגאוני SHAPE 3, היוצר מצג תלת מימדי של הלסתות ומסייע לחריטת כתר או גשר מדויק להפליא
  • בגלל החדשנות – אנו שואפים למצוינות בכל תחומי רפואת השיניים, אוהבים את מה שאנו עושים ולא מפסיקים ללמוד ולהתחדש – כדי שאתם תקבלו את רמת הטיפול הגבוהה ביותר!

 

שיקום על לסת שלמה

אתם באים?

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 03-5015165

 

פתיחת צ'אט
1
צריך/ה עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?