הלבנת שיניים או בשמה האמיתי – הבהרת שיניים

אם אתם מחפשים את השיטה המקצועית והבטוחה ביותר להלבנת שיניים, אז הלבנת שיניים אצל רופא שיניים היא אפשרות מצוינת. בשיטה זו הרופא לוקח מהמטופל מטבעים של שתי הלסתות, מצלמים את גוון השן בהתחלת הטיפול, וטכנאי השיניים מתאים למטבעים אלו סדים שהם בעצם מעיין "כפפות" סילקון ובתוכן המטופל מניח את ג'ל ההלבנה. השיטה הזאת נמצאה לטובה ולבטוחה ביותר כיוון שיש למטופל ולרופא שליטה מלאה באופן התהליך, ניתן לשלוט ברגישות, ניתן לשלוט בגוון השן הרצוי, ניתן לחזור ולהבהיר את השיניים שוב ושוב במידת הצורך. ההבהרה נעשית לאט ובהדרגה. ישנה גם שיטה להשתמש בהלבנה במרפאה, בה  משתמשים בחומרים ברמה גבוהה ומקור אור חזק יותר (כמו לייזר, פלזמה או מנורת קסנון), על מנת להלבין או להבהיר את השיניים ביעילות. את  הטיפול הזה ניתן לעבור באופן חד פעמי או בביקורים אחדים, תלוי בהמלצת רופא השיניים.

 

היתרון הגדול של הלבנת שיניים מקצועית במרפאה הוא שהיא מבוצעת על ידי רופא מוסמך ומנוהלת בתנאים מבוקרים, מה שמסיר חשש לגבי נזק לשן.

 

בהנחה שאתם מעוניינים לשפר את מראה החיוך שלכם על ידי הבהרת גוון השיניים, הוספת הברק והגברת הבהירות, עליכם לבחור את השיטה המתאימה ביותר עבורכם.

 

חומרים להלבנת שיניים

הם חומרים שניתן לרכוש בבתי מרקחת או באינטרנט, ללא הצורך במרשם רופא. בניהם משחות שיניים מלבינות, ג'לים ואפילו אורות LED שמשתמשים בטכנולוגיה של אור כחול. חלק מהמוצרים האלה יכולים לתת תוצאות מרשימות, אך הם פחות יעילים מהלבנה מקצועית אצל רופא שיניים או הלבנה מקצועית בבית. כמובן שאין פיקוח ואין בקרה על טיפולים אלו.

 

שימו לב, שאף אחת משיטות ההלבנה האלה לא מתאימה לכל אחד. למשל, הלבנת שיניים לא מומלצת לנשים בהריון או מניקות, לאנשים שעברו טיפולים מסוימים בשיניים, או למי שיש לו שיניים רגישות. היעוץ עם רופא שיניים מוסמך הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר לפני החלטה על טיפול שכזה.

 

בעשורים האחרונים, חלה התפתחות משמעותית בתחום הלבנת השיניים. נכון להיום, ניתן למצוא מגוון של שיטות להלבנת השיניים, החל משיטות מקצועיות אצל רופא שיניים, דרך שיטות שניתן לבצע בבית וכלה במוצרים שניתן לרכוש ללא מרשם. אך כיצד ניתן להחליט איזו שיטה הכי מתאימה לך, וכמה זה יעלה?

 

השיטה המקצועית ביותר להלבנת שיניים היא שיטת הלבנה שמתבצעת אצל רופא שיניים. בשיטה זו, הרופא משתמש בחומרים מלבינים חזקים, בתהליך שמצריך כמה מפגשים. מחיר השיטה הזו משתנה בהתאם למידת ההלבנה שנדרשת ולאזור הגאוגרפי של המרפאה, אך בדרך כלל המחירים מתחילים מ 1000 ש"ח.

 

שיטה אחרת היא שיטת הלבנה שמתבצעת בבית בעזרת פסי הדבקה או ג'ל שיטה זאת אינה מומלץ אך היא קיימת. המחיר של השיטה הזו נמוך יותר, אך ייתכן שהתהליך יארך יותר מאשר התהליך שמתבצע אצל רופא שיניים.

 

כמו כן, ניתן לרכוש מוצרים להלבנת שיניים שנמכרים בחנויות ובבתי המרקחת. התחליף הזול ביותר הם פסי הדבקה שמגיעים במארזים וניתן להשתמש בהם במשך שבועות או חודשים. אף על פי שהם הכי זולים, הם לא מספקים את אותה רמת התוצאות שניתן לקבל מתהליך מקצועי.

 

לאחר תהליך ההלבנה, ישנם שלבים שחשוב לנהוג בהם במידה ותרצו לשמור על שיניים לבנות ובריאות. עליך להמשיך לצחצח את שינייך פעמיים ביום, להשתמש בחוט דנטלי, ולבקר אצל רופא שיניים לפחות פעמיים בשנה. כמו כן, עשוי להיות לעזר להגביל צריכת מוצרים שמכתימים את השיניים כמו: קפה, תה, ויין אדום.

 

בסופו של דבר, כל אחד צריך לבחור את השיטה שהכי מתאימה לו, לזמנו, לתקציבו ולצרכיו. אף על פי שהלבנת שיניים יכולה לשפר את המראה של החיוך שלך, היא לא תחליף טיפוח שיניים בריא. היעוץ עם רופא שיניים מוסמך הוא הצעד הראשון והחשוב ביותר לפני החלטה על טיפול שכזה.

מומלץ לשוחח עם רופא השיניים שלך בנוגע למגוון הפתרונות ולהתייעץ על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, בהתאם למצב הנוכחי של שינייך, הסיטואציה הרפואית שלך, והעדיפויות האישיות שלך. בסופו של דבר, רק רופא שיניים מוסמך יוכל להמליץ על האפשרות המתאימה ביותר עבורך.

מאמר זה אינו מהווה תחליף לבדיקה רופא ואין לראות יותר מאשר המלצה כללית בלבד.

אתם באים?

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 03-5015165

 

פתיחת צ'אט
1
צריך/ה עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?