זהירות, כאן מיישרים! השיטות הפופולריות ליישור שיניים

החלטתם שאתם רוצים ליישר את השיניים ולהתחיל בתהליך האורתודנטי. אז התייעצתם עם חברים, שוטטתם באינטרנט וניסיתם להבין איזו שיטה הכי מתאימה לכם – אבל במקום לקבל אינפורמציה שתסייע לכם לקבל החלטה, הלכתם לאיבוד. נחשו מה? בדיוק לשם כך אנחנו כאן! המומחים של “סיטידנט” עם כל השיטות הפופולריות ליישור שיניים, היתרונות, החסרונות ומה שביניהם.

1. הקלאסית: גשר מתכת

השיטה הקלאסית היא גם המוכרת והוותיקה ביותר, והיא מורכבת מגשר עשוי מתכת, אותו מותחים על גבי השיניים. היתרון הבולט של גשר המתכת הוא בעיקר המחיר הזול יחסית, והחסרונות הם המראה האסתטי שנפגם בשל כך וכן אורך הטיפול.

2. השקופה: קשתיות אינויזליין

אינויזליין היא דרך חדשנית יותר, המאפשרת לעבור את התהליך כולו באופן אסתטי הרבה יותר. הטיפול נעשה באמצעות הכנת קשתות שקופות העשויות מחומר דק ושקוף. כשמרכיבים אותו על גבי השיניים, הוא נראה כמעט בלתי נראה. הטיפול מתבצע בעזרת שימוש בטכנולוגיית תלת מימד המייצרת סדרה של קשתיות שקופות המותאמות אישיות לשיניים של המטופל. כל שבועיים מחליפים את הקשתית, בהתאם לקצב ההתקדמות – עד לקבלת שיניים ישרות.
היתרונות, כמובן, נעוצות בכך שמדובר בגשר בלתי נראה, הוא נשלף ולכן מאפשר הגיינה טובה יותר מבלי להימנע ממאכלים ומשקאות שונים והטכניקה החדשנית מאפשרת גם לערוך הדמיה לכל שן בנפרד. עם זאת, הטיפול הזה לא מתאים לכל המקרים.

3. המושקעת: סמכים שקופים/מחרסינה

סמכים מחרסינה הם סמכים חיצוניים הנחשבים לאסתטיים מאוד, והטיפול כולו נחשב לקצר יחסית. הייחודיות של החרסינה היא בכך שהיא אינה משנה את צבעה במהלך הטיפול ולכן משתלבת באופן מושלם עם הגוון הטבעי של השן. בין הסמכים עובר פס מתכת, אותו מסווים באמצעות ציפוי בסיליקון או חומרים אחרים.
היתרון בטיפול הוא כמובן הפן האסתטי כמו גם העובדה שהטיפול מתקצר במעט, בהשוואה לשיטות אחרות. עם זאת, חשוב לקבל הנחיות משיננית לגבי אופן השמירה על השיניים במהלך הטיפול ולהפקיד על היגיינה גבוהה כדי שהסמכים העשויים חרסינה לא יצבעו.
במקום חרסינה ניתן לבחור גם בטיפול בסמכים שקופים המורכבים גם הם על חלקם החיצוני של השיניים.

4. הפנימית: יישור לינגואלי

הקרם דה לה קרם של המראה האסתטי במהלך טיפולי יישור שיניים. יישור שיניים פנימי מאפשר למטופל לעבור את כל התהליך – מבלי שהדבר יראה כלפי חוץ כלל, שכן הקוביות מודבקות על חלקם הפנימי של השיניים.
היתרונות בשיטה זו הם ברורים – מדובר בשיטה אסתטית להפליא, ולמעט קשיים בדיבור וגירוי בלשון בתקופה הראשונה לטיפול – התהליך כולו אינו כרוך בחוסר נוחות. עם זאת, זהו טיפול לא זול, שכן הרופא המטפל חייב להיות עם מיומנות ודיוק רב ונעשה שימוש במכשור רפואי מתקדם.

אתם באים?

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 03-5015165

 

פתיחת צ'אט
1
צריך/ה עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?