שיקום שן בודדת

על קצה המזלג
כששן אחת נפגעת או חסרה – הדבר פוגם במראה כולו. מה עושים? משקמים! באמצעות תהליך כירורגי הכולל השתלת שתל בודד במקום השן החסרה, הברגתו אל תוך הלסת ולאחר מכן בניית כתר איכותי במראה טבעי, תוכלו לחזור וליהנות ממראה שיניים אסתטי ובריא!

איך זה עובד?
שתלים דנטליים הם התחליפים הטובים, האיכותיים והמתקדמים ביותר לשן טבעית שאבדה. תהליך החדרת השתל מתבצע במרפאת “סיטידנט” במומחיות רבה תחת הרדמה מקומית, והוא כולל מספר שלבים. ראשית, נבקש לערוך צילום CBCT באמצעותו נוכל לקבל תמונת מצב עדכנית של הלסת. בהתאם לתוצאות, יבצע רופא השיניים חתך מבוקר בחניכיים ויכין את המקום להחדרת השתל. לאחר שהשתל מוחדר בהצלחה לעצם, נרכיב מבנה על גבי השתל, ובו נרכיב את הכתר.

זקוקים להשתלה? אל תזניחו את הטיפול!
שן חסרה פוגעת במראה האסתטי שלנו, ועל כך אין עוררין. אך גם אם נניח שהאזור החסר נמצא בשיניים האחוריות ולא מפריע למראה – אין ספק שנגרמת פגיעה בתפקוד ובנוחות הלעיסה. יתרה מכך, שן חסרה עשויה לגרום לשינוי מבנה הלסת והפנים, לתזוזה של השיניים בסביבת האזור בו השן חסרה ולספיגת העצם שנותרה תחת השן – ההשלכות עשויות להיות לא נעימות כלל ולגרור טיפולים שניתן לחסוך בקלות. בדיוק לשם כך אנחנו כאן.

הדיוק שלנו – החיוך שלכם!

  • מחזירים את המראה האסתטי – רופאי השיניים של “סיטידנט” אמונים על טיפולי שיקום שיניים חלקי, מלא ושיקום שן בודדת. ההליך מבוקר ונעשה בקפדנות רבה – ובקלות תוכלו להשיב לעצמכם את המראה הנעים והאסתטי!
  • שומרים על המראה הטבעי – המראה המתקבל הוא לא רק בריא עבורכם ונעשה בדיוק מופלא, אלא נראה בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלכם, ויסייע לכם לשוב לתפקוד מלא
  • שומרים על רקמת העצם – באמצעות הליך השיקום, רקמת העצם המצויה סביב האזור נשמרת ובעתיד, הדבר עשוי לחסוך את הצורך בהשחזת שיניים סמוכות
  • מבצעים הליך מתקדם עם תוצאות מצוינות – הניסיון העומד לרשותנו מאפשר לנו לערוך את ההליך הכירורגי בדיוק מופלא ועם תוצאות מצוינות התורמות לבריאות, לנוחות ולתפקוד שלכם!
אתם באים?

לקביעת פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 03-5015165

 

פתיחת צ'אט
1
צריך/ה עזרה?
היי 👋
איך נוכל לעזור?